zondag 3 oktober 2010

Halloween Looks& Tutorials


Over een paar weken op 31 oktober is het weer zover.. dan is het Halloween! Misschien ga je al lang niet meer langs de deuren voor snoep, maar vind je het wel heel leuk om een Halloween feestje te geven of je te verkleden. Met vriendinnen houd ik in oktober een Halloweenfeestje en het is de bedoeling dat we allemaal verkleed komen. Mijn 'Halloween Look' voor die dag zul je in een volgend artikel voorbij zien komen, maar nu eerst een soort inspiratiepost voor griezelige, mooie en speciale Halloween looks!


De nepwimpers, lippen en wangen vind ik zo schattig, maar ergens ook wel weer een beetje eng.. Klik hier voor de tutorial voor deze 'Living Dead Doll Look'.


Klik hier voor de tutorial van deze Vampire Look.


Klik hier voor de tutorial van deze She-Devil Look.

ImageShack, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

Deze vind ik zo gaaf! Maar hier moet je er wel rekening mee houden dat je je ogen dicht moet houden als je de complete look zichtbaar wilt maken. Klik hier voor de tutorial!

ImageShack, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

De welbekende Lady Gaga look uit haar Bad Romance clip. Klik hier voor de tutorial.

Q: Als wat ging jij vroeger verkleerd met Halloween?

2 opmerkingen:

  1. Wij doen hier nooit aan Halloween, dus ik ga als niks verkleed :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het altijd erg leuk om te kijken. Doe er zelf eigenlijk nooit wat mee.. Halloween is ook niet mijn favoriete feest dag :') IEdereen zijn eigen smaak

    BeantwoordenVerwijderen