zaterdag 11 september 2010

6 FAVOURITES: LIPS


Het was moeilijk om uit mijn enorme 'Lipstash' 6 favoriete te kiezen, maar het is gelukt. Over een paar weken kunnen mijn favorieten alweer helemaal veranderd zijn, maar dit zijn ze op dit moment!
Dit is de 'I love... Strawberry & Milkshakes' Lipbalm. Laat een mooi roze kleurtje achter op je lippen en ruikt lekker naar aardbeienmilkshake. €3.50 bij de Douglas.
De Organic Shell Lipbalm. Maakt je lippen heel zacht en ziet er super mooi uit. Deze heb ik ooit gewonnen met een winactie, maar is onder andere te koop hier en hier.
Hmm.. de geur van deze Casuelle Banana Cheesecake Lipbalm is zó lekker. Deze heb ik voor €2.50 bij de Etos gekocht.
De GOSH On Stage lipbalm ruikt super lekker naar een mix van raketijsjes en aardbeienkauwgom. De Sephora lipgloss geeft een mooie glans op je lippen en ruikt lekker fris. Het is een Plumping Gloss, dus je lippen lijken er ook nog eens voller door! De Lipsmackers in Vanilla Sugar Pink heb ik gekocht op KKBB voor €2.49 en is mijn favoriete lipsmacker.
Q: Wat is jouw favoriete lipproduct?

4 opmerkingen:

  1. mooie producten =D
    enne respect voor je foto's mooie composities =D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerst en vooral: jij kan mooie foto's trekken! :o Die lipsmacker klinkt goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die lipbalsem van de Douglas ziet er leuk uit, daar ga ik zeker even naar kijken.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen